Mercedes-Benz із 2026 року стає преміальним партнером і ексклюзивним автомобільним партнером Жіночої тенісної асоціації (WTA).
Співпраця стартує 1 січня 2026 року під назвою «WTA Tour – driven by Mercedes-Benz».
Об’єднані спільним прагненням надати жіночому тенісу ще більшу видимість, щоб прискорити потужне світове зростання гри, обидві сторони мають на меті вивести цей вид спорту на новий рівень глобального розвитку. Mercedes-Benz буде представлений на турнірах серій WTA 1000, 500 та 250 з 2026 року створюючи унікальний досвід для гравців, клієнтів, фанатів і гостей.
Для Mercedes-Benz формування емоційних точок взаємодії по всьому світу є важливим елементом для обміну, зв'язку та зміцнення цінностей бренду. Це підкреслює амбіції Mercedes-Benz щодо подальшого розвитку спорту на світовій арені, їхні амбіції щодо розширення прав і можливостей жінок, надихаючи таким чином наступні покоління гравців та вболівальників.
«Теніс завжди був близьким нашому серцю в Mercedes-Benz — це вид спорту, що уособлює відданість, відповідальність і впевненість у собі. Як глобальний прем’єр-партнер, наше нове довгострокове партнерство з WTA відображає нашу сильну прихильність не лише до спорту, а й до цінностей, які він представляє», –
сказав Матіас Гайзен, член правління Mercedes-Benz Group AG, маркетинг і продажі.
«Наше партнерство з WTA вшановує жінок, які переосмислюють майбутнє спорту — як на корті, так і за його межами. Їхня відданість і невпинне прагнення до прогресу віддзеркалюють нашу власну прихильність до інновацій. Підтримуючи їхні історії на глобальній арені, Mercedes-Benz прагне надихати нові таланти, залучати вболівальників і клієнтів у всьому світі та демонструвати, на що здатен людський потенціал», – наголосила Крістіна Шенк, віцепрезидентка з цифрових технологій і комунікацій та зв’язків з інвесторами, Mercedes-Benz AG.
«Ми щиро раді вітати Mercedes-Benz як прем’єр-партнера WTA Tour. Це довгострокове партнерство уособлює спільне бачення та потужну відданість майбутньому жіночого тенісу, і ми з нетерпінням очікуємо на спільну роботу задля розвитку цього виду спорту. Залучення такого сильного й надійного партнера є визначальним моментом для WTA Ventures у нашому прагненні прискорити зростання WTA як глобальної сцени, на якій сяє жіночий теніс. Mercedes-Benz — бренд, синонімічний позачасовій елегантності, інноваціям і безкомпромісному прагненню до досконалості, — ідеально відповідає цій амбіції. Ми пишаємося можливістю об’єднати зусилля з таким винятковим брендом, вступаючи в цю захопливу нову еру жіночого тенісу», – сказала Маріна Сторті, генеральна директорка WTA Ventures.
Ставши прем’єр-партнером та ексклюзивним автомобільним партнером WTA, Mercedes‑Benz розширює свою глобальну присутність на найвищому рівні міжнародного спорту, спираючись на свою давню традицію в тенісі. Партнерство було
фіційно оголошено на пресконференції в Музеї Mercedes‑Benz у Штутгарті. Серед присутніх були засновниця WTA Біллі Джин Кінг, тенісна легенда Андреа Петковіч, Маріна Сторті – генеральна директорка WTA Ventures, Валері Камілло – голова WTA, Матіас Гайзен – член правління Mercedes‑Benz Group AG, Крістіна Шенк – віцепрезидентка з цифрових технологій, комунікацій та зв’язків з інвесторами Mercedes‑Benz AG, а також амбасадори бренду Mercedes‑Benz і тенісні зірки Коко Гауфф та Роджер Федерер.
«Від дня заснування WTA наша місія полягала в тому, щоб кожна дівчина, кожна жінка мала можливість змагатися, отримувати визнання за свої досягнення та заробляти на життя, граючи у спорт, який вона любить. Побачити, що глобальний бренд на кшталт Mercedes‑Benz стоїть поруч із нами, посилає послання, яке виходить далеко за межі тенісу. Воно говорить про те, що жіночий спорт має значення, а наші спортсменки заслуговують бути поміченими, почутими та отримати глобальну платформу, щоб сяяти і надихати. Я надзвичайно пишаюся, що WTA продовжує реалізовувати наше бачення з цілеспрямованістю та пристрастю», – Біллі Джин Кінг, засновниця WTA.
У межах партнерства зірка Mercedes-Benz з’явиться приблизно на 30 турнірах у 2026 році, а з 2027 року їхня кількість ще зросте. Дебют відбудеться на турнірах Mubadala Abu Dhabi Open (ОАЕ) та Ostrava Open (Чехія) з 31 січня по 7 лютого 2026 року. На місці Mercedes‑Benz забезпечить ексклюзивний автопарк для гравців, офіційних осіб і гостей, а також надасть унікальний досвід водіння на кожному турнірі.
Партнерство з WTA та залучення нової амбасадорки бренду Коко Гофф ще раз підкреслюють відданість Mercedes-Benz розвитку жіночого спорту та ролі тенісу як потужної глобальної платформи.








